Działania w kampanii dobrano tak, aby toczyły się bezpośrednio na
obszarach funkcjonowania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, stąd
zdecydowano się na reklamę w pociągach PKP – plakaty oraz bilety,
komunikacji miejskiej w miastach całej Polski oraz kinach studyjnych.
Wykorzystują jednak także, tradycyjnie jak każdego roku, media
ogólnopolskie. Reklama emitowana będzie w telewizji ogólnopolskiej,
m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w telewizjach regionalnych. Przekaz
wesprą też działania w Internecie – media społecznościowe, kampania
banerowa oraz portal najblizejludzi.pl, wizytówka Banków Spółdzielczych z
Grupy BPS w sieci.
W lutym br. rozpocznie się emisja
8-sekundowych billboardów sponsorskich w stacjach telewizji
ogólnopolskiej oraz w 12 stacjach regionalnych. Prezentowany będzie spot
pt. "W Bankach Spółdzielczych każdy jest #jakVIP" pokazujący różne
sytuacje, gdy młodzi ludzie napotykają
na swojej drodze zielony
fotel, symbolizujący indywidualne podejście do klienta w Bankach
Spółdzielczych. Reklama jest już znana części odbiorców - emitowana była
w 2013 roku
w warszawskich kinach.
Wizytówką Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w Internecie jest fanpejdż NAJBLIŻEJ LUDZI na Facebooku oraz portal najblizejludzi.pl, który w młodzieżowy i nowatorski sposób zapoznaje z
ich charakterem, wartościami i specyfiką działalności. Zawiera
wyszukiwarkę wszystkich Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. W Internecie
od początku stycznia trwa także kampania banerowa, która ma na celu
zwiększenie rozpoznawalności Banków Spółdzielczych w sieci.
Kampania kontynuuje dotychczasowe działania reklamowe, aby wzmocnić i utrwalić ich przekaz.