
Konto 4You
Rachunek dla osób w wieku pomiędzy 13 a 26 lat
Dlaczego warto?
-
0 zł za prowadzenie rachunku
-
Ważność karty płatniczej 36 miesięcy
-
0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS
-
Usługa BLIK
-
Aplikacja "NASZ BANK"
Przydatne informacje
Oprocentowanie konta i opłaty za usługi dodatkowe
Tabela oprocentowania produktów oraz Taryfa opłat i prowizji dostępna jest w placówkach Banku.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o przenoszeniu rachunków
Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia wraz z wnioskiem ze wzorem podpisu zgodnym z Kartą Wzorów Podpisów Klienta w Banku w Placówce Banku (wówczas Bank występuje w roli banku przyjmującego).
Bank, nie świadcząc wybranych usług świadczonych przez bank przekazujący, nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego nowego rachunku dla Klienta przenoszącego do Banku rachunek.
Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.
Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia i wniosku w placówce banku przyjmującego. W tym przypadku Bank w procesie pełni rolę banku przekazującego.
Bank przyjmujący, nie posiadając w ofercie wybranych usług świadczonych przez Bank nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego rachunku dla Klienta przenoszącego do tego banku rachunek.
Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.