Skip to main content
  • Konto 4You

    Konto 4You

    Rachunek dla osób w wieku pomiędzy 13 a 26 lat 

    Dlaczego warto?

    0 zł za prowadzenie rachunku 

    Ważność karty płatniczej 36 miesięcy

    0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS

    Usługa BLIK

    Aplikacja "NASZ BANK"

    Przydatne informacje

    Oprocentowanie konta i opłaty za usługi dodatkowe

    • Tabela oprocentowania produktów oraz Taryfa opłat i prowizji dostępna jest w placówkach Banku.

    Wszystko, co powinieneś wiedzieć o przenoszeniu rachunków

    Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia wraz z wnioskiem ze wzorem podpisu zgodnym z Kartą Wzorów Podpisów Klienta w Banku w Placówce Banku (wówczas Bank występuje w roli banku przyjmującego).

    Bank, nie świadcząc wybranych usług świadczonych przez bank przekazujący, nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego nowego rachunku dla Klienta przenoszącego do Banku rachunek.

    Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.

     

    Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia i wniosku w placówce banku przyjmującego. W tym przypadku Bank w procesie pełni rolę banku przekazującego.

    Bank przyjmujący,  nie posiadając  w ofercie wybranych usług świadczonych przez Bank nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego rachunku dla Klienta przenoszącego do tego banku rachunek.

    Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia  przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.

     

    Upoważnienie do przeniesienia rachunku

    Wniosek o przeniesienie rachunku

    Znajdziesz nas też tutaj