Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK w 3 krokach

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone
    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku Spółdzielczym w Małej Wsi. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Jak aktywować BLIKA?
    1. Zaktualizuj aplikację Nasz Bank w sklepie Google Play
    2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia”
    3. Wybierz opcję „BLIK” i przesuń suwakiem na tryb „Włączony”, a następnie ZAPISZ ustawienia
    4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

     

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu kartosfera.pl lub dzwoniąc na Infolinię Banku
    Znajdziesz nas też tutaj